De infrastructuur wordt zoveel mogelijk aangesloten op de bestaande wegenstructuur van het bestaande bedrijventerrein. Aan de westzijde wordt aangesloten op de Nijverheidsstraat en Timmerfabriekstraat.
Aan de noordzijde wordt voorzien in een nieuwe aansluiting op de N210. Deze tweede aansluiting in de vorm van een (enkelstrooks) rotonde is noodzakelijk. Uit een door DHV opgestelde verkeersanalyse blijkt dat dit de kwaliteit van de verkeersafwikkeling op de huidige rotonde Dijklaan ten goede komt. Deze rotonde kan de verkeersintensiteiten tot 2020 niet verwerken. Aanvullende reden voor de noodzakelijkheid van deze tweede aansluiting is nog de directheid van de routes waardoor onnodig omrijden wordt voorkomen. Door een tweede ontsluiting wordt extra verkeersdruk op de bestaande wegenstructuur in het bestaande bedrijventerrein voorkomen en hoeft het verkeer niet via allerlei omwegen bij het juiste bedrijf te komen. Daarnaast is de tweede ontsluiting noodzakelijk in verband met de risicospreiding voor situaties van reconstructiewerkzaamheden of calamiteiten en de verkeersveiligheid.
De exacte locatie van deze tweede ontsluiting is opgenomen in dit bestemmingsplan. Bij Gedeputeerde Staten is hieraan voorafgaand een principe verzoek ingediend. Deze voorziet in een aansluiting over de middelste groenstrook aan de oostzijde van het terrein en loopt vervolgens richting het oosten, waarna deze op één van de oostgelegen percelen af zal buigen naar het noorden om daar door middel van een rotonde op de N210 aan te takken.