direct naar inhoud van 4.1 Inventarisatie
Plan: Zuid
Status: vastgesteld
Plantype: beheersverordening
IMRO-idn: NL.IMRO.0384.BVzuid-VG01

4.1 Inventarisatie

Om de bestaande situatie van het gebied vast te leggen is een inventarisatie uitgevoerd. Deze inventarisatie legt de feitelijke situatie vast en geeft een duidelijk beeld van de huidige omvang en het huidig gebruik van de bebouwing in relatie tot het vigerend planologisch regime. De inventarisatie heeft geleid tot een functiekaart en discrepantielijst en heeft als uitgangspunt gediend bij het opstellen van deze beheersverordening.

Functiekaart

De functiekaart geeft het huidig gebruik van de aanwezige hoofdbebouwing weer. Per adres is weergegeven welke functie deze heeft. De gemeentelijke Basisregistratie Adressen en Gebouwen (BAG) heeft hierbij als uitgangspunt gediend. De kaart is als Bijlage 2 opgenomen.

Discrepantielijst

Uit de vergelijking tussen de functiekaart en het vigerend planologisch regime (bestemmingsplannen inclusief ontheffingen en vrijstellingen) zijn discrepanties naar voren gekomen. Deze discrepanties zijn opgenomen in een discrepantielijst. Deze lijst is als Bijlage 3 opgenomen.