Plan: | XI Buitengebied (Landelijk Strijp - Groen raamwerk fase 1) |
---|---|
Status: | vastgesteld |
Plantype: | bestemmingsplan |
IMRO-idn: | NL.IMRO.0772.80184-0301 |
De wegenstructuur wordt aangepast. Het aantal voertuigen dat over de Oirschotsedijk en de Bezuidenhoutseweg rijdt, neemt af (zie tabel). Het aantal voertuigen op de Achtseweg Zuid neemt toe. De toename van het verkeer is op de Achtseweg Zuid geen probleem. Ten eerste is het profiel voldoende breed. Voor wat betreft geluid, geldt dat er geen geluidsgevoelige objecten langs dit deel van de Achtseweg Zuid liggen. Bovendien ligt de weg naast het spoor. In vergelijking met geluid afkomstig van het spoor, is de toename van geluid van wegverkeer nihil.
2015 | 2015 | 2020 | 2020 | 2020 | |
zonder knip | met knip | zonder knip | met knip | + aansluit Ring | |
Oirschotsedijk | 7.000 | 0 | 8.000 | 0 | 0 |
Achtseweg Zuid | 3.000 | 9.000 | 3.000 | 8.000 | 8.100 |
Zwaanstraat | 11.000 | 10.000 | 9.000 | 8.000 | 7.000 |
Bezuidenhoutseweg | 12.500 | 10.500 | 13.000 | 8.500 | 7.200 |
Achtseweg Zuid (Strijp T) | 1.000 | 4.000 | 1.400 | 5.400 | 8.300 |
Totaal | 34.500 | 33.500 | 32.400 | 29.900 | 30.600 |
De rotonde komt te liggen naast het spoor. De rotonde is echter geen geluidgevoelig object. Derhalve is dit aspect niet aan de orde.
Dit aspect is eveneens niet aan de orde.
Dit aspect is eveneens niet aan de orde.