direct naar inhoud van Artikel 3 Verkeer
Plan: ArenaPoort-West, laad- en losdek kavel 17A
Plannummer: T0902BPGST
Status: onherroepelijk
Plantype: bestemmingsplan
IMRO-idn: NL.IMRO.0363.T0902BPGST-OH01

Artikel 3 Verkeer

3.1 Bestemmingsomschrijving

De op de (digitale) plankaart voor Verkeer aangewezen gronden zijn bestemd voor:

  • a. laden en lossen en het tijdelijk parkeren ten behoeve van werkzaamheden in- en aan de Ziggo dome met de daarbij behorende in- en uitritten;
  • b. parkeervoorziening voor hulpdiensten bij evenementen
  • c. water

met de daarbij behorende;

  • d. lichtmasten;
  • e. taluds;
  • f. bermen en beplanting en overige groenvoorzieningen;
  • g. geluid- en luchtschermen;
  • h. watergangen en -lopen;
  • i. straatmeubilair;
  • j. vluchttrappen en -wegen;
  • k. keerwanden;
  • l. ondergrondse infrastructuur/nutsvoorzieningen;
  • m. nutsvoorzieningen;
  • n. andere bijbehorende verkeerskundige en waterstaatkundige voorzieningen;
  • o. hekwerken;
3.2 Bouwregels

Op en onder de in lid 3.1genoemde gronden mogen uitsluitend bouwwerken geen gebouwen, worden gebouwd ten dienste van de bestemming, met inachtneming van de volgende bepalingen:

  • a. maximale bouwhoogtelaad- en losdek :4,5 meter;
  • b. maximale bouwhoogte van lichtmasten: 8 meter;
  • c. maximale bouwhoogte geluid- en windschermen: 5 meter gemeten vanaf het laad en losdek;
  • d. maximale hoogte straatmeubilair: 3 meter;
  • e. maximale hoogte vluchttrappen: 8 meter;
  • f. maximale hoogte nutsvoorzieningen: 4,5 meter;
  • g. maximale hoogte hekwerken: 2 meter;
  • h. maximale bebouwingspercentage bedraagt 100%;
  • i. de bouwhoogte van het laad- en losdek en de daaronder gelegen watergang dient, gerekend vanaf het plaatselijk aan te houden waterpeil, minimaal 1,5 meter te zijn;
  • j. de waterloop dient een minimale oppervlakte te hebben van 576 m2;
  • k. de watergang dient een minimale breedte te hebben van 8 mter op de waterlijn;
  • l. in het laad en losdek dient, voor zover gelegen de watergang, een licht en lucht doorlatende strook van minimaal 25% van het onderliggende wateroppervlak aanwezig te zijn.